آیت الله مکارم شیرازی: کمک به رفع آسیب های اجتماعی واجب کفایی است
 
کرمجگان
کرمجگان

آیت‌الله مکارم شیرازی در دیدار مدیرکل و مسؤولان بهزیستی استان قم،‌ وظایف این نهاد را گسترده و قابل تقدیر دانستند.

 

 



به گزارش خبرنگار فردونیوز،ایشان با اشاره به روایاتی کمک کردن به نیازمندان را امری مقدس و مورد تاکید ویژه آموزه های دینی ارزیابی و تصریح کردند: سازمان بهزیستی نیز برای جامعه خود اقدامات گسترده ای را انجام می دهد که شایسته تقدیر است.

حضرت آیت ‌الله العظمی مکارم شیرازی با تاکید بر این که همواره پیشگیری از درمان مهم تر و بهتر است، فرمودند: سازمان بهزیستی برای خدمت رسانی به جامعه خود افزون بر کمک های مردمی نیازمند تخصیص بودجه های لازم از سوی دولت است.

ایشان کمک به دیگران و رفع آسیب‌های اجتماعی را واجب کفایی دانست و تصریح کردند: افراد مختلف جامعه نسبت به معضلات اجتماعی از جمله طلاق، اعتیاد، کودکان بی سرپرست و معلولین وظیفه دارند.

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی اعتماد مردم را مهم ترین سرمایه برای هر سازمان و نهاد دانست و با بیان توصیه های مهمی به مسؤولان سازمان بهزیستی، تاکید کرد که باید اقدامات و کارهایی که انجام می گیرد به روش های مختلف اطلاع رسانی شود.

معظم له بیان کردند: اگر مردم از اقدامات و فعالیت های سازمان بهزیستی اطلاع کافی داشته باشند طبیعتا کمک های بیشتری به این سازمان خواهند کرد تا بتواند به شکل بهتری به خدمت رسانی ادامه دهد.

ایشان ارائه خدمات به نیازمندان و معلولان را نوعی تبلیغ دین مبین اسلام دانست و کار مسؤولان سازمان بهزیستی را ذخیره یوم المعاد خواند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

وبلاگ اطلاع رسانی روستا و اخبار کرمجگان
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کرمجگان و آدرس karamjegani.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 184
بازدید کل : 44068
تعداد مطالب : 172
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1